X
Чтобы
не потерять
нас ставьте

Підігрів сидінь

ПОДОГРЕВ СИДЕНИЙ

Холодні сидіння автомобіля погіршують настрій водія і його пасажирів. Якщо Ви хоч раз забирали автомобіль взимку з автостоянки або гаража, то можете згадати ці “приємні” відчуття.

Якщо тканинні покриття крісел досить швидко прогріваються від людського тепла, то сказати те ж саме про шкіряні крісла неможливо. Навпаки, вони у буквальному розумінні натягаються від холоду. Установка підігрівання сидінь дозволяє розв’язати цю нагальну проблему.

Трохи історії.

Цікаво, що перші спроби створення системи підігрівання робилися дуже давно. Ще в 1955 році така ідея була запатентована в США, а ще через 10 років її утілили на автомобілі марки Cadillac Fleetwood.

У Швеції знайшли дещо інше технологічне рішення. Шведська система підігрівання сидінь, створена і реалізована в 1972 році, на той момент виявилася досконалішою.

Принцип дії.

Сучасна система складається всього з 2 елементів – нагрівального елементу і тканинної оболонки, в якій він “ховається” від сторонніх очей. Така нехитра конструкція встановлюється в спинку сидінь і їх нижню частину.

При включенні системи крісла (не лише водійське, але і задні) нагріваються до 35-40°С. Після цього температура починає знижуватися і зберігається на цілком комфортному рівні до моменту її виключення. Температурний режим вибирає сам користувач. При необхідності ви можете відключити обігрів спинки, нижньої частини задніх сидінь (чи передніх).

Для більшої точності роботи використовуються термодатчики, завдяки яким ви можете коригувати роботу системи.

Обігрівальна накидка на крісло.

Окрім вбудованих систем обігріву, існують нагрівальні системи у вигляді накидки на крісла. Вони чудово підходять як для тих, хто ніколи не мав справи зі вбудованим підігріванням, так і для тих, у кого така система вийшла з ладу, але її лагодження в даний момент неможливе.

Конструкція накидки з підігріванням дуже проста – ті ж самі елементи системи ушиваються в термостійку тканину. До крісел накидка кріпиться за допомогою гумок або інших кріплень. З цим пов’язаний головний недолік – в процесі тривалої їзди накидка може сповзати і заподіювати водієві і пасажирам певний дискомфорт.

Та все ж такий варіант системи підігрівання крісел досить популярний, особливо якщо підігрівання задніх сидінь потрібне лише тимчасово. Це непогана альтернатива вбудованій системі.

Живлення.

Вбудована система підігріву підключається до бортової електричної мережі. Накидки на крісла з підігрівом живляться від прикурювача. Відповідно, вони споживають значно менше електроенергії. Проте і термін служби у них коротший.

Підігрів сидінь від тюнінг–ательє Cupor.

Установка підігріву сидінь в Києві – один з наших основних профілів. Ми гарантуємо високу якість усього устаткування і монтажу.